Маршрут «Залізне серце України»
Центр 3 дні, 2 ночі 420 км

Це надзвичайні регіони з унікальними туристичними ресурсами промислового, історичного та індустріального видів туризму. Кожен знайде тут вражаючі об’єкти та відкриє новий вектор подорожей.

Це надзвичайні регіони з унікальними туристичними ресурсами промислового, історичного та індустріального видів туризму. Кожен знайде тут вражаючі об’єкти та відкриє новий вектор подорожей.

Куди їдемо

м. Кривий Ріг — м. Нікополь — м. Марганець — с. Чкалове — м. Дніпро — м. Кам’янське

Туристичні локації на маршруті:

Де поїсти на маршруті:

  • Ресторан «Околиця», вул. Купріна, 134, м. Кривий Ріг
  • Ресторан «Артист», Жовтнева пл., 2А, м. Дніпро
  • Ресторан «Репортер», вул. Барикадна, 2, м. Дніпро

Де переночувати на маршруті:

  • Готель «Парк Хаус», вул. Дишинського, 11, м. Кривий Ріг
  • Готель «Менора», вул. Шолом-Алейхема, 4/26, м. Дніпро

Маршрутний лист

1 день

Кар’єр Південного гірничо-збагачувального комбінату (Південний ГЗК) — один із найбільших у світі. Тут видобувають залізну руду. Він завдовжки понад 3 кілометри, завширшки 2,5 кілометри та досягає глибини 400 метрів. Зі спеціально обладнаного оглядового майданчика відкривається панорамний краєвид кар’єра з його горизонтами.

Кочубеєвські штольні — незвичайне й загадкове місце з лабіринтами таємничих тунелів, що простягаються майже на 200 метрів.

Шахта «Гвардійська» з видобутку залізної руди в місті Кривий Ріг наразі входить до складу ПАТ «Кривбасзалізрудком».

2 день

Набережна Каховського водосховища. На її вершині встановлено військовий меморіал «Гармата» на честь Нікопольсько-Криворізької операції. На цьому місці 8 лютого 1944 року проходило звільнення Нікополя від німецько-фашистських окупантів. Вхід до набережної – з вулиці Херсонської в старій частині міста.

ВАТ «Марганецький гірничо-збагачувальний комбінат» є одним із провідних у світі підприємств із видобутку й переробки марганцевої руди. Він займає східну частину Нікопольського марганцевого басейну.

Курган Чортомлик — це велика скіфська могила висотою 20 метрів, що має в діаметрі 350 (за іншими даними — 120) метрів. На території цього всесвітньо відомого археологічного пам’ятника під час розкопок було виявлено поховання царя й цариці із шістьма слугами й конем. Тут вчені знайшли також багато високохудожніх золотих прикрас, різноманітного дорогоцінного посуду, зокрема срібну вазу-амфору з рельєфними зображеннями скіфів, які приборкують диких коней, а також складний головний убір цариці.

«Інтерпайп Сталь» — це перший завод, побудований «з нуля» за роки незалежності України, а також найбільший електросталеплавильний комплекс у Європі і СНД. Під час екскурсії ви познайомитесь з інноваційними сталеплавильними технологіями, а також долучитеся до кращих світових зразків сучасного мистецтва.

3 день

Аерокосмічний музей імені А.М. Макарова в місті Дніпро — музей ракетно-космічної техніки. У ньому представлена багата експозиція розвитку космонавтики в Україні. Там ви побачите космічні станції, супутники, бойові ракети, експонати агрегатів, що входять до складу ракетних комплексів. Також у музеї є експозиція, присвячена українським вченим і конструкторам ракет.

Центр «Менора» — найбільший єврейський осередок у світі. Його основне завдання — відродження єврейської громади в Дніпрі й у цілому в Україні, також підтримка ідеї толерантності до різних національностей.

Діорама «Битва за Дніпро» — найбільша в Україні, друга за площею в Європі й одна з найбільших у світі. Площа залу діорами — 900 квадратних метрів. Це унікальний пам’ятник, присвячений Другій світовій війні. Широкий радіус огляду (230 градусів), наявність справжніх військових атрибутів, спеціального світлового і звукового оформлення діорамного залу створює у відвідувачів ефект присутності на місці подій.

Кам’янський костел Святого Миколая має дуже гарний фасад — по обидва боки від ажурного центрального входу виступають дві величні стрілчасті вежі зі шпилями, увінчані хрестами. Це надає будівлі загадковості й казковості. Передумовою для будівництва нового костелу стала поява в Кам’янському Дніпровського заводу. Більшість робітників цього заводу становили поляки-католики. Місцевий молитовний будинок не міг вміщати всіх віруючих. Тому в 1895 році почалося будівництво нового католицького храму за проєктом архітектора Мар’яна Хорманського.